14.08.2012

Tea Time

Jesień powoli się zbliża, jest coraz zimniej, więc coraz częściej mam ochotę na herbatę. W zasadzie to jak jest zimno to piję sobie codziennie, żeby się rozgrzać. A najlepiej jest jak jest bardzo zimno (tak, tak, lubię taką pogodę) i mogę cały dzień przesiedzieć w kocyku. Ogółem bardzo lubię herbatę, w domu mam sporo: w torebkach i takie sypane, żeby można było zaparzyć (zdjęcie wyżej :D). Lubię jesień. Ale nie taką "polską, złotą jesień", a zimną i deszczową. Wtedy lubię (jak zwykle...) robić coś w kuchni - ciastka + herbata. No, a dzisiaj mamy w domu ciastka z ciasta francuskiego, więc jak nic można wtulić się w fotel i zrobić podwieczorek. :)

5 komentarze:

Besia pisze...

ja kocham herbatę w każdym wydaniu, ale najbardziej tą cytrynową :D
+ farbowałeś się na czarny? a jaki masz naturalny kolor? :O

Kamil29 pisze...

Ja uwielbiam herbatę i niezależnie od pory roku piję ją codziennie kilka razy.
A upały wracają, więc jesień niech do nas nie przyjdzie ;p

Anonimowy pisze...

Herbata jest dobra o każdej porze dnia i nocy hahaha.
Serio Lena ma singla? Wez mi daj jakieś namaiary

Raf ♥ pisze...

Też lubię herbatę. U mnie nowa notka ;))

Kaa. pisze...

ja nie lubię deszczu. herbata <3

Prześlij komentarz