1.08.2012

11 pytań + moje sekrety

Zostałem otagowany! : ( Cóż, ten tag jest łatwiejszy, ale i tak czeka mnie jeszcze jeden - moje sekrety.
TAG: 11 pytań
Wyznaczam 11 osób, które wezmą udział w zabawie. Będą one musiały odpowiedzieć na moje pytania, później otagować kolejne 11 osób i zadać 11 pytań, na które te osoby będą musiały odpowiedzieć. Nie taguj osoby , która Ciebie otagowała. 

zostałem otagowany przez: bobik

1. Zasypiasz przy muzyce?
Zdarza się. 
2. Jaki jest Twój ulubiony serial?
Zdecydowanie "Plotkara". Pamiętam jak obejrzałem pierwszy odcinek - od razu polubiłem. Z jednej strony przyczyniła się do tego miłość do Taylor Momsen.
3. Interesujesz się sportem?
Trochę. Nie jestem megafanem, ale oglądam czasem siatkówkę, piłkę nożną, no i moją Justynę Kowalczyk.
4. Masz jakąś ulubioną dyscyplinę?
Którą uprawiam? To siatkówka. Oglądam? Biegi narciarskie.
5. Jaki jest Twój ulubiony gatunek muzyczny?
Uwielbiam indie! A zwłaszcza brytyjskie indie - wspaniała muzyka. <3
6. Masz w szafie jakieś ubranie, którego żal Ci wyrzucić? Co to jest?
Koszulka z "Igrzysk Śmierci".
7. Masz dużo zakładek w przeglądarce?
Taaak, mam całą masę. Czasem się nawet gubię. :D
8. Na jakie strony najczęściej wchodzisz?
Facebook, last.fm, wonderlife.pl, dodaforum.pl i natalia-lesz.com
9. Masz jakieś ulubione blogi na blogspocie?
10. Ulubiony smak żelków?
Wszystkie!
11. Wolisz Coca-Colę czy Pepsi?
Coca-cola. :)

taguję:

pytania ode mnie:
1. Masz konto na last.fm?
2. Jakiej muzyki głównie słuchasz?
3. Lubisz gotować?
4. Lubisz remiksy piosenek?
5. Ulubiony film?
6. Lubisz Igrzyska Olimpijskie?
7. Ulubiony sportowiec?
8. Jaką płytę ostatnio polubiłeś/aś?
9. Masz konta na jakichś forach internetowych?
10. Lubisz gry internetowe?
11. Ulubiony owoc?

 TAG: Moje sekrety
1. Mam farbowane włosy. Nie wiem czy zmiana wyszła mi na dobre czy nie, ale z brązu przeszedłem na całe czarne. :D
2. Uwielbiam gotować i czytać książki.
3. Bardzo lubię poznawać nowych artystów i słuchać ich muzyki. Macie coś ciekawego? Podrzućcie. :D
4. Moim marzeniem jest pojechać na koncert Florence + the Machine oraz The Pretty Reckless. Innym marzeniem jest posiadanie własnej, małej ciastkarni w pastelowych kolorach. :D
5. Moimy ulubionymi aktorkami są Megan Fox i Angelian Jolie. Fantastyczne i utalentowane!

17 komentarze:

Kaa. pisze...

Ja też oglądałam Plotkarę - teraz czekam na nowy sezon. :>

Kaa. pisze...

Mwhahah, kolejny raz tego nie zrobię XD

Natalie pisze...

już mnie bobik otagował, dziękuję Wam z całego serca :D niestety, nie chce mi się znowu w to bawić. :D

Anonimowy pisze...

Już kiedyś byłem otagowany więc nie wiem czy będzie mi się chciało znów w to bawić.

Besia pisze...

indie indie indie ♥

Besia pisze...

aaa to ten zespół co teraz jest taki popularny, znam znam.

Besia pisze...

no tak, właśnie tą piosenkę kojarze, ale znam grono osób, którzy właśnie dzięki niej wzięli się za resztę utworów :D

Besia pisze...

ja może też się wezmę, co mi tam! :D

Besia pisze...

nie wiem czy masz czego, w każdym razie... DOBRZE CI TAK! :D

Kaa. pisze...

Czemu?! :D

Besia pisze...

NIEMCY TO PIĘKNY KRAJ?! ahahaha
fajny, bo fajny, ale czy aż taki malowniczy to bym nie powiedziała. raczej poukładany i bogaty. postaram się kupić tą pocztówkę, najwyżej Ci ją wyślę z Polski ahahaha :D

Kaa. pisze...

czemu? xD

Kaa. pisze...

Mwhahahah *złowieszczy śmiech* ! Mam wakacje od maja do końca wrzeeeeeeeeeśnia :D

Besia pisze...

bądź w Zabrzu w piatek o 9:40... a ja Ci pomacham z odjeżdżającego ciapągu :D

Kaa. pisze...

ale mam ! :D ach te matury :D

Besia pisze...

spoczi loczi, wezmę Cię w walizce, której i bez Ciebie nie umiem dopiąć xD

Besia pisze...

hahaha, wątpię :D

Prześlij komentarz