22.08.2012

A tak się bawię w blogowanie...

Tak, tak... Ostatni post był... nie wiem kiedy. Może po prostu nie nadaję się do blogowania, może za szybko kończę z tym zabawę. Jednak ciągle coś mnie tu ciągnie, nie wiem dlaczego. Niedługo szkoła, koniec wakacji i znowu mniej czasu... Ale może dobrze, może teraz miałem trochę za dużo, bo nie wiedziałem czasami co ze sobą zrobić. Oby nie było całej tej "polskiej złotej jesieni", bo wolę jak jest deszczowo. I jeszcze jeden plus: będzie Halloween i mam nadzieję, że powtórzy się to co rok temu.

4 komentarze:

Besia pisze...

też kocham jak jest deszczowo, nawet kupiłam sobie fajną kurtkę na te okazje !:D

Anonimowy pisze...

a ja wolę "złotą polską jesień" od deszcz. Bo wtedy nie chce się wychodzić z domu w taką pogodę.

Natalie pisze...

nienawidzę deszczu.

Kamil29 pisze...

Zmiany, zmiany, zmiany!
www.Kamil29.blogspot.com

Prześlij komentarz