24.07.2012

Ale jogurtowo!

Postanowiłem sprawdzić reklamowany ostatnio nowy produkt Danone Ale jogurtowy!. Pomyślałem, że może to być miła odmiana przy jedzeniu płatków, bo i tak jadam je codziennie na śniadanie. Tak więc od wczoraj szukałem go po całym mieście i znalazłem dopiero dzisiaj... Zobaczyłem, że smak bananowy, ale postanowiłem zaryzykować. Po powrocie do domu zalałem płatki jogurtem i muszę powiedzieć, że to bardzo smaczne połączenie. Osobiście - polecam. :) Oprócz tego postanowiłem spróbować Frugo Aloes i też mi bardzo smakuje. :>

post reklamujący produkt, prawie jak gumijagoda :)

5 komentarze:

Anonimowy pisze...

Matko jaka końcówka.
Hmm ale zachęciłeś mnie może sam przy okazji bycia w sklepie kupie. Frugo dobre ale Kiwano chyba lepsze

Anonimowy pisze...

P.S Masz ładne kafelki w kuchni i co to za ulotki za jogurtem

Besia pisze...

hahahahaha ten dopisek na końcu... popłakałam się ze śmiechu :D

Anonimowy pisze...

;p

Anonimowy pisze...

żal

Prześlij komentarz