13.08.2012

Pocztówka

Dzisiaj doszła do mnie pocztówka od O., którą przesłała mi z Bieszczadów. Fajnie, bardzo lubię dostawać pocztówki. Może nie to, że kolekcjonuję, ale jak dostanę to zbieram. Najbardziej lubię te zza granicy. Mam już z Paryża od N. (bardzo ci dziękuję <3), z Irlandii, Anglii i Walii. Hm, od ostatnich kilku dni choćbym miał nie wiem jakie powody do radości, to nie potrafię się cieszyć. Nie wiem dlaczego. Jednak jest mi trochę lepiej jak idę do kuchni, robię coś i potem to komuś smakuje.

8 komentarze:

Besia pisze...

prawda to, ale nie ogarnęłam ich występu... ja w ogóle ich nie ogarniam. :D a mi wredota N. nie wysłała kartki z Paryża :<

Besia pisze...

mi karteczkę przywiozła koleżanka, bo była od nas ze szkoły, i wieżyczkę tak samo :D
teraz mam dwie :P

Szanelka pisze...

BOBIK, BO SIE KURCZE NIE UPOMINAŁAŚ!!111!!11! A Michał też nic nie mówił!

Besia pisze...

PACZCIE, ZNALAZŁA MNIE TU! HAHAHAHAHAHA
ja ostatnio też dostaję jakieś paczki, bo wygrałam dwa rozdania iii wiesz :D

Anonimowy pisze...

Ja mam z Grecji i Hiszpanii jeśli chodzi o pocztówki zza granicy.

Kamil29 pisze...

Też lubię pocztówki dostawać ;p

Besia pisze...

smutne, bo czarno-białe :/

Besia pisze...

ja też lubię, ale nie w nadmiarze :P

Prześlij komentarz