8.08.2012

Rosyjskie ciasteczka

Obiecany przepis na rosyjskie ciasteczka. :) Robione w poniedziałek, na drugi dzień nie było już żadnego. :P Widać smakują, trzeba robić częściej. A można, bo dużo do nich nie potrzeba.
SKŁADNIKI:
200 g masła
300 g mąki
3 łyżki cukru pudru
1/2 łyżka proszku do pieczenia
szczypta soli
120 g orzechów włoskich (ja dałem paczkę 80g)

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:
1. Wszystkie składniki oprócz orzechów zagnieść w misce na jednolitą masę.
2. Orzechy drobno posiekać i dodać do masy.
3. Masę jeszcze raz wymieszać.
4.  Miskę z ciastem wstawić do lodówki na 30 min.
5. Wyjąc, zagnieść jeszcze raz i formować drobne kulki.
6. Piec 15-20 min. w 180 stopniach C.

I to by było w zasadzie wszystko. Mam nadzieję, że ktoś z was jeszcze takie zrobi. No i oczywiście mam nadzieję, że będą smakować. :) A ja dzisiaj zamówiłem poszukiwane od dnia premiery nowe EP The Pretty Reckless - "Hit Me Like A Man". Znalazłem je w sklepie fan.pl. 
Kupował tam ktoś z was? Lubicie TPR? 

5 komentarze:

Kaa. pisze...

Wszystko, co rosyjskie, to złe! :D

Besia pisze...

W życiu czegoś takiego nie jadłam :O

Besia pisze...

teraz już na pewno nie będę chciała :D

Szanelka pisze...

TO WSZYSTKO PRZEZ TWOJE CIASTECZKA! ;<<<<<<<<<


i nie fanką M5, a fanką... Levina! ♥ ♥

Kaa. pisze...

Co z tego!

Prześlij komentarz